Week 6

6 oktober 2018 - Perth, Verenigd Koninkrijk

Hallo Allemaal,

Week 6 zit er ook al weer op. De tijd gaat steeds sneller voorbij en dat vind ik wel fijn.

Afgelopen zondag hebben we met de meisjes in de boarding koekjes gebakken. Dat was leuk en gezellig om te doen. De meisjes vonden het ook leuk en de koekjes waren lekker.

Dinsdag heb ik weer zwemles gegeven. Dit keer aan 2 in plaats van 3 meisjes. Ze deden het super goed. De tweede keer zwemles geven was wat makkelijker dan de eerste keer, omdat ik nu wat beter wist wat ik ze kon laten doen.

Woensdag ochtend zijn we naar het bejaardenhuis geweest. Een van de bewoonsters was jarig. Ze is 94 jaar geworden. Als afsluiter hebben we met de klas "Happy Birhtday" voor haar gezongen. Dat vond ze helemaal geweldig.

Op woensdagavond hebben een aantal meisjes een verjaardagstaart gebakken voor een meisje dat de volgende dag jarig was. Ik heb erbij gezeten, omdat ze in de keuken wat toezicht nodig hadden. Verder hebben we gezellig gekletst en de taart zag er leuk uit toen hij af was.

Donderdag avond hebben we een soort afscheidsfeestje gehouden voor de twee gap students die het afgelopen jaar in de boarding hebben gewerkt. Ze komen allebei uit Australië en moeten wat eerder terug door omstandigheden in hun families. Het feestje was gezellig. Een aantal meiden vertelde wat ze fijn vonden aan de aanwezigheid van de twee Australiërs. Er kwamen een heel aantal leuke en mooie herinneringen naar boven. Dat was wel speciaal om mee te maken, ook omdat je dan hoort van de meiden zelf hoe je een bepaalde indruk of invloed in hun leven hebt.

Vrijdag ochtend moest ik heel vroeg op. Er is namelijk een groep meisjes naar Venetië vertrokken voor vakantie, en die moesten vrijdag heel vroeg op om het vliegtuig te halen. Ik heb hun wakker gemaakt, en ben mee naar het vliegveld gegaan. Een meisje ging naar huis, en had tot zo ver kon, begeleiding nodig op het vliegveld. Dat heb ik ook gedaan.

Nu is het hier al herfstvakantie. Er is hier op school dus niet veel te doen, dus ik schrijf weer als de vakantie voorbij is.

Fijne vakantie allemaal!

1. Barbara:
    8 oktober 2018
    Super Renée, je bent echt goed bezig, nou lekker wat rusten en huiswerk maken 😎 Ik ben super trots op je!
    Je doet daar echt veel, ook allerlei dingen die je hier nooit zou doen op een school waar je alleen overdag werkt.
    Dikke knuffel, liefs mama xxx
  2. Patricia Otten:
    9 oktober 2018
    dag renee,
    dat was weer een leerzaam weekje als ik het zo lees. super leuk en zoals mama al zegt dingen die je hier nooit gedaan zou mogen hebben ivm onze privacy wet. het moet een leuke ervaring voor je zijn. nog heel veel plezier daar. groetjes patricia